4. dan

Zjutraj smo imeli najprej telovadbo, nato pa zajtrk.

Po zajtrku smo odšli do Rakičana in se tam peljali s kočijo. Ko smo se vrnili s krožne vožne smo pojedli malico in odšli še do igral.

Po kosilu smo imeli tečaj prve pomoči in čas za pripravo na večerni nastop. Sledila je večerja in nato pakiranje potovalk za pot nazaj domov. Ko smo vse pospravili, je bil čas za dolgo pričakovano zabavo. Točke na Murska Sobota ima talent so zelo dobro uspele, na plesu pa smo se super zabavali.

3. dan

Danes smo zgodaj vstali in naredili jutranjo raztezanje. Sledil je skupni zajtrk.

Po zajtrku smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina se je odpravila na pohod s palicami, druga pa je odšla do gozda, kjer so imeli misijo. Kasneje sta se skupini zamenjali.

Po kosilu smo imeli počitek, nato pa je druga skupina odšla do romskega naselja, prva pa je pekla Perece.

Po večerji smo imeli tečaj prekmurščine, nato pa smo se pripravljali na jutrišnjo prireditev Murska Sobota ima talent.

2. dan

Zjutraj smo se zbudili ob pol 8 in imeli pred zajtrkom jutranjo telovadbo. Ko smo pozajtrkovali, smo se, tako kot prvi dan, razdelili v dve skupini in odšli vsak na svojo delavnico.

Prva skupina je s pomočjo mobilnega telefona opravljala misijo po Murski Soboti in tako obiskala in spoznala vse zanimivosti kraja. Druga skupina se je odpravila do Soboškega jezera in se peljala s kočijo.

Po kosilu smo imeli družabne igre na igrišču. Snemali smo kratke video posnetke, ki smo si jih po večerji tudi skupaj ogledali. Odigrali smo še kviz Male sive celice in se odpravili spat.

1. dan

Izpred šole smo odšli ob 7.30 in se napotili v Mursko Soboto.

Med potjo smo se ustavili v Prlekiji, kjer smo si ogledali nekaj ročnih del ter tudi sami izdelali štorklje iz gline. Nato smo se odpeljali v Mursko Soboto, kjer smo imeli kosilo.

Po kosilu smo se razdelili v 2 skupini. Prva skupina se je odpravila v romsko vas Pušča, druga pa je ostala v domu ter kuhala. Ob koncu aktivnosti smo pojedli malico in imeli nekaj prostega časa.

Po večerji smo pred domom izvedli še povezovalne igre, se umili in odšli spat.