- dan
V ponedeljek smo se namestili v CŠOD Cerkno. Po kosilu nas je čakal foto lov, kjer smo spoznavali značilnost kraja Cerkno, pokramljali pa smo tudi z nekaterimi domačini, ki so nam prijazno pomagali, ko česa nismo našli. Kasneje smo se povzeli na bližnje pobočje in izvedeli še več o Cerknem, predvsem pa nas je prevzel pogled na prostrane travnike in gozdove. Po večerji smo se odpravili še na pohod z lučkami, ki pa smo jih zaradi dolgega dneva vklopili šele proti koncu naše poti. Prvi dan nas je prijetno utrudil, že pa se veselimo novih dogodivščin, ki nas še čakajo v tem tednu.
- dan
V torkovo jutro smo se prebudili polni energije, saj smo vedeli, da moramo dan, ko še ni dežja, dobro izkoristiti. Po zajtrku smo odšli na pohod po okoliških poteh, popoldne in večer pa smo preživeli skupaj s četrtošolci iz OŠ Sodražica, s katerimi si delimo dom. Naše aktivnosti so bile bolj taborniško obarvane. Popoldne smo v bližnjem gozdičku iz šotorskih platen po skupinah izdelovali tabor: bivak, zastavo, ognjišče in še mnogo stvari, ki so pokazale, kako bogata je naša domišljija. Po večerji pa smo si na palicah ob tabornem ognju spekli penice in hrenovke. Ker smo se čez dan dobro držali vseh pravil, so nam učitelji dovolili, da pogledamo še prvi polčas nogometne tekme Lige prvakov.
3. dan
Za nami je deževna sreda, ki pa smo jo zelo dobro izkoristili. Po zajtrku smo imeli orientacijo po Cerknem in se učili branja zemljevida. Nato smo v učilnici vadili pravilno zabijanje in puljenje žebljev ter na veliko leseno desko z žeblji pritrdili večje število deščic, po katerih se je kroglica odkotalila od začetka do določenega cilja. Vse skupine so bile pri tem zelo uspešne. Po kosilu smo izvajali različne poskuse z vodo in spoznavali fizikalne lastnosti vode, nato pa smo urili sodelovanje in komunikacijo v različnih zelo zabavnih skupinskih igrah. Učence lahko za sodelovanje in trud resnično pohvalimo, zato smo se za nagrado odpravili na sprehod do bližnje trgovine po manjših nakupih. Zvečer pa je sledil še obisk laufarije in spoznavanje z različnimi vlogami posameznih likov. Učenci so bili nad predstavitvijo navdušeni, bilo je res zelo zanimivo in poučno.
4. dan
Četrtkovo jutro je bilo deževno, zato smo aktivnosti preživeli v notranjih prostorih. Imeli smo delavnico, kjer so si učenci izdelali helikopter, spoznali, kaj je upor zraka ter na kakšen način poteka gibanje po zraku. Helikopterje smo spustili iz stopnišča in opazovali njihovo padanje. Po odmoru smo gradili mostove iz deščic. Učenci so s pomočjo lesenih deščic zgradili dva mostova in most Leonarda Da Vincija. Po kosilu smo imeli odmor, nato pa delavnico ustvarjanja fotozgodbe. V skupinah so izdelali fotozgodbo, jo narisali in pri tem krepili veščine sodelovanja in komunikacije. Popoldan je sledila še delavnica improvizacije, kjer smo preko zabavnih igric spoznavali prvine improvizacijskega gledališča in igre. Pred nami je bil še zadnji večer in težko pričakovana večerna zabava. Večer smo zaključili še z ogledom naših predstavnikov za pesem Evrovizije. Učenci so uživali in po pestrem dnevu zadovoljni zaspali.